Jak nadać przesyłkę do sklepu internetowego Smize?

W poszukiwaniu unikalnych produktów lub ze względu na niepewność co do dostępności towarów w sklepach stacjonarnych coraz częściej wybieramy zakupy online. W zaledwie kilka minut możemy znaleźć interesujące nas produkty i natychmiast je zamówić. Jest to naprawdę proste i w dużej mierze oszczędza nasz czas! Dzięki profesjonalnym firmom kurierskim często mamy możliwość ustalenia terminu dostawy paczki. Podobnie jest z procesem zwrotu, ponieważ to my sami decydujemy, kiedy i gdzie oddamy nasz zwrot. W niniejszym artykule omówimy podstawowe kwestie dotyczące zwrotu niepasujących zamówień oraz rozwiejemy wszelkie wątpliwości z tym związane. Zapoznaj się z naszym tekstem, aby dowiedzieć się, jak prawidłowo nadać zwrot do Smize.

Jakie produkty znajdziemy w sklepie Smize?

Butik Smize oferuje cały wachlarz wyjątkowych produktów. Produkty dostępne na stronie tworzone są z pasją i zaangażowaniem, by sprostać największym wymaganiom klientek. Znajdziemy tam artykuły na co dzień, ale także przeznaczone na specjalne okazje. Sukienki, bluzy, dresy, koszule, okrycia wierzchnie, piżamy to tylko niektóre spośród dostępnych rzeczy. Osoby poszukujące nowości lub czekające na okazyjne ceny znajdą je w specjalnych zakładkach Nowości i Wyprzedaż.

O czym pamiętać dokonując zwrotu do Smize?

Jeżeli zdecydujesz się na zwrot do Smize pamiętaj, aby wszystkie zwracane produkty były w stanie idealnym i nie posiadały żadnych śladów użytkowania. Produkty koniecznie muszą mieć oryginalne metki wraz z dodatkowymi ewentualnymi zabezpieczeniami. Artykuły nie mogą posiadać oznak prania czy wyczuwalnych zapachów, świadczących o dłuższym użytkowaniu.

Czym są płatności za pomocą PayPo?

Płatności za pomocą PayPo to inaczej płatności odroczone. Klienci Sklepu Smize mają możliwość skorzystania z takiej formy płatności. Umożliwia ona uregulowanie środków za zamówienie w ciągu 30 dni od jego realizacji. Cała operacja jest całkowicie bezpieczna i nie generuje dodatkowych kosztów obciążających klienta. 

Jak nadać zwrot do Smize?

W przypadku, gdy zdecydowałeś się odesłać nietrafione zamówienie, skorzystaj z możliwości szybkiego zwrotu, oferowanego przez sklep Smize.

  1. Zaloguj się do swojego konta w sklepie, przejdź do panelu zwrotów i wybierz produkty przeznaczone do zwrotu;
  2. Wybierz opcję “Skorzystam z przesyłek sklepu”;
  3. Wygeneruj dokumenty zwrotu i kod, wydrukuj i podpisz dokument zwrotu;
  4. Całość zamówienia zapakuj razem z dokumentem odstąpienia od umowy. Dokładnie wszystko zabezpiecz;
  5. W dowolnym Paczkomat InPost nadaj swój zwrot. Paczka nie może przekroczyć wymiarów 41x38x64 i wagi 25 kg.

Zwrot gotówki nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki przez sklep.

Jeżeli nie posiadasz konta w Smize możesz zwrócić produkty samodzielnie. Wykorzystać do tego możesz platformę Wygodne Zwroty. Poniżej przedstawiamy instrukcję takiego zwrotu.

  • Wejdź stronę Wygodne Zwroty i znajdź sklep Smize. 
  • Wypełnij formularz i opłać koszty wysyłki. W formularzu podaj szczegóły przesyłki, wybierz firmę kurierską, podaj swoje dane i ureguluj opłatę za wysyłkę. Cała procedura odbywa się bez potrzeby drukowania etykiety czy adresowania paczki. 
  • Zleć nadanie paczki w wybranym punkcie. Dostarcz paczkę do jednego z 44 tysięcy punktów odbioru, takich jak Paczkomat InPost czy sklepy, np. Żabka, Stokrotka, Lidl, itp. 

Oczekuj na zwrot środków, które powinny zostać zwrócone na Twoje konto w ciągu 14 dni kalendarzowych.

Kontakt do sklepu Smize

Z Biurem Obsługi Klienta możliwy jest kontakt za pomocą numeru telefonu +48 570 110 282. Infolinia jest dostępna  od godziny 9:00 do 17:00 od poniedziałku do piątku. Ewentualnie można skorzystać z adresu e-mail: butik@smize.pl.

Na jaki adres odesłać zamówienie do Smize?

Zwrot do Smize należy kierować na:

butik.SMIZE

ul. Kolejowa 14A

05-850 Ożarów Mazowiecki

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto