Zwrot do Mammut - jak nadać przesyłkę zwrotną do Mammut?

Często wybieramy zamawianie produktów przez internet, ponieważ asortyment online jest zazwyczaj znacznie większy niż ten dostępny w sklepach stacjonarnych. Zakupy na odległość dają nam naprawdę wiele plus, ale niestety pojawiają się czasem drobne problemy. Niestety, brak możliwości przymierzenia ubrań, butów czy akcesoriów może skutkować koniecznością odesłania zamówienia. W niniejszym artykule podpowiemy czy można dokonać zwrotu lub reklamacji i o czym należy pamiętać podczas zwrotu. Zwykle nie jest wymagane podawanie przyczyny zwrotu, co stanowi dodatkową zaletę. Zapraszamy do zapoznania się z poniższym tekstem i przekonania się, że odesłanie zamówienia nie jest niczym skomplikowanym. 

Mammut - sklep z wieloletnią historią

Sklep internetowy Mammut w swojej ofercie posiada produkty z linii górskich i turystycznych. Produkty te przeznaczone są dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci. Znajdziemy tam bluzki termiczne, koszulki, skarpetki, odzież wierzchnią, spodnie. Oprócz tego dostępne są akcesoria takie jak plecaki, opaski czy czapki z daszkiem. To nie są jedyne artykuły dostępne na stronie. Znajdziemy tam także różnorodne sprzęty: sprzęt lawinowy - detektory, łopaty czy sondy, sprzęt wspiaczkowy - kaski, liny, uprzęże czy karabinki, śpiwory oraz termosy i okulary przeciwsłoneczne. Sklep Mamun ma już ponad 150 lat doświadczenia w produkowaniu dobrej odzieży i solidnego sprzętu. Produkty Mammuta są funkcjonalne, idealne do aktywnego spędzania czasu, ale również sprawdzą się w miejskiej przestrzeni.

Jak nadać przesyłkę zwrotną krok po kroku do Mammut?

Zamówienie możesz odesłać za pomocą dowolnej firmy kurierskiej. Ważne jest, aby skorzystać z rejestrowanych form wysyłki, ponieważ jest to najbezpieczniejsza opcja nadania paczki. Poniżej przedstawiamy zwrot do Mammut za pomocą usług kurierskich DPD:


  • Przejdź na stronę internetową https://nadaj.dpd.com.pl/  i wybierz preferowany rozmiar paczki i kliknij opcję "WYSYŁAM"; 
  • W menu wybierz formę dostawy jako "KURIER", a następnie wypełnij formularz wymaganych danych; 
  • Określ dokładne wymiary paczki oraz jej zewnętrzny wygląd; 
  • Na końcu przejdź do podsumowania zamówienia. Opłać przesyłkę i zatwierdź wysłanie paczki.


Sklep Mammut nie przyjmuje przesyłek wysyłanych bezpośrednio do paczkomatów lub innych punktów odbioru.

Na jaki adres należy odesłać zamówienie do Mammut?

Paczkę ze zwrotem lub wymianą należy odesłać na adres:


Magazyn Uni-Sport Sp. z o.o. Brama 2

ul. Siemianowicka 78

41-902 Bytom

Jakie produkty można wymienić w Mammut?

Sklep Mammut wymienia produkty jednorazowo w obrębie jednego modelu. Wymienić można rozmiar i kolor, ważne jest, by produkty były w tej samej cenie, co zamówienie. Jeżeli chcemy wymienić artykuły na inny kolor, z inną cechą ceną należy dokonać zwrotu i zamówić odpowiednią dla nas rzecz. O wymianie należy wcześniej powiadomić sklep Mammut wysyłając oświadczenie o wymianie w ciągu 30 dni od dnia otrzymania przesyłki na adres e-mail sklep@mmtsklep.pl.

Reklamacja w sklepie Mammut

W przypadku otrzymania produktów uszkodzonych, niezgodnych z umową czy zwyczajnie pomylonych towarów należy złożyć reklamację. Na początku należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta za pomocą adresu e-mail: sklep@mmtsklep.pl lub numeru telefonu 786 892 998. Konieczne jest załączenie zdjęcia ukazującego wadę lub opisując problem, należy pamiętać także o podaniu numeru zamówienia.

Jaki jest czas zwrotu zamówienia do Mammut?

Klienci sklepu Mammut mogą zwrócić swoje zamówienie w ciągu 30 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia zamówienia. W przypadku chęci zwrotu należy na adres mailowy sklepu (sklep@mmtsklep.pl) wysłać oświadczenie odstąpienia od umowy i w ten sposób powiadomić sklep o zwrocie towaru. W chwili wysłania formularza klient ma 14 dni na odesłanie produktów.

Zobacz także:

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto