Zwrot do Smmash - jak odesłać zamówienie do sklepu sportowego Smmash?

Z powodu bogatego wyboru towarów dostępnych w sklepach online, coraz więcej osób preferuje zakupy przez internet. Ta metoda jest wygodniejsza i oszczędza czas, eliminując potrzebę stania w długich kolejkach w centrach handlowych. Proste w obsłudze strony internetowe są łatwe w nawigacji dla ludzi w różnym wieku. W przypadku niezadowolenia z zakupów możemy bez obaw zwrócić produkty, korzystając z bezpiecznej polityki zwrotów. Zapewniamy, że proces zwrotu do Smmash jest łatwy i bezpieczny. Zachęcamy do przeczytania naszego artykułu, aby dowiedzieć się więcej na temat zwrotów.

Smmash - sklep dla wielbicieli sportu

Sklep internetowy Smmash zajmuje się rozprowadzaniem asortymentu sportowego. Na stronie sklepu znajdziemy różnorodne produkty związane z różnymi dyscyplinami sportowymi. To, co wyróżnia Smmash spośród innych sklepów o podobnej tematyce to wyjątkowy design ubrań, który jest niepowtarzalny. Klienci sklepów mają również szansę na stworzenie własnego nadruku na koszulce, spodenkach czy legginsach. Dzięki temu można dopasować swój strój do swoich oczekiwań i cieszyć się niepowtarzalnością stroju. Na stronie sklepu znajdziemy m.in. rzeczy dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci. Są to koszulki, bluzki, topy, legginsy, koszulki termoaktywne, kurtki softshell i wiele innych ciekawych propozycji. 

Jaki jest czas na zwrot zamówienia do Smmash?

Do sklepu internetowego Smmash każdy klient może zwrócić niedopasowane produkty w ciągu 100 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki. W tym okresie możliwa jest również wymiana artykułów.

Co musi zawierać przesyłka ze zwrotem?

Przesyłka zwrotna do Smmash musi zawierać wydrukowany i wypełniony formularz zwrotu, który dostępny jest na stronie internetowej sklepu. Do wnętrza paczki włóż formularz odstąpienia od umowy razem ze zwracanymi produktami. Całość dokładnie zabezpiecz. DO wysyłki możesz ponownie skorzystać z tego opakowania, w którym otrzymałeś swoje zamówienie. Pamiętaj jednak, aby wcześniej odkleić wszystkie stare etykiety.

Jaki jest adres zwrotu do Smmash?

Adres sklepu Smmash, na który należy kierować przesyłkę zwrotną to:

Sport Increase sp. z o.o. S&P sp. j. - SMMASH

ul. Rewolucji 1905 roku 82,

90-223 Łódź

Jak nadać paczkę ze zwrotem do sklepu Smmash?

Przesyłkę zwrotną do Smmash możesz nadać, za pomocą dowolnej firmy kurierskiej. Poniżej proponujemy formę zwrotu poprzez usługi firmy DPD i platformy Wygodne Zwroty.

Zwrot za pomocą DPD:

  • Przejdź na stronę internetową https://nadaj.dpd.com.pl/  i wybierz preferowany rozmiar paczki i kliknij opcję "WYSYŁAM"; 
  • W menu wybierz formę dostawy jako "KURIER", a następnie wypełnij formularz wymaganych danych; 
  • Określ dokładne wymiary paczki oraz jej zewnętrzny wygląd; 
  • Na końcu przejdź do podsumowania zamówienia. Opłać przesyłkę i zatwierdź wysłanie paczki.

Zwrot za pomocą Wygodnych Zwrotów:

  • Wejdź stronę Wygodne Zwroty i znajdź sklep Smmash. 
  • Wypełnij formularz i opłać koszty wysyłki. W formularzu podaj szczegóły przesyłki, wybierz firmę kurierską, podaj swoje dane i ureguluj opłatę za wysyłkę. Cała procedura odbywa się bez potrzeby drukowania etykiety czy adresowania paczki. 
  • Zleć nadanie paczki w wybranym punkcie. Dostarcz paczkę do jednego z 44 tysięcy punktów odbioru, takich jak Paczkomat InPost czy sklepy, np. Żabka, Stokrotka, Lidl, itp. 

Zwrot wydanych środków nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki przez obsługę sklepu.

Ile zajmie wymiana produktów?

Wymiana danego produktu potrwa do 5 dni roboczych od chwili otrzymania przesyłki z wymienianymi produktami przez sklep Smmash. Należy pamiętać, że wymieniać można produkty na wyłącznie w tej samej cenie.

Czy można złożyć reklamację w sklepie Smmash?

Aby złożyć reklamację, na początku należy przesyłać na adres e-mail sklepu shop@smmash.eu ze zdjęciami i opisem wad, które się pojawiły. W tytule maila należy umieścić numer zamówienia. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni kalendarzowych. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia, które powstały z winy złego użytkowania przez klienta - złego przechowywania, użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem, uszkodzenia mechaniczne lub zdarzenia losowe.

Zobacz także:

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto